سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menuordersearch
karen.utabweb.com

روایت تفاوت پارچه قلم کاری با چیت سازی

هدرهوشمند
لگوی سایت
۱۳۹۴/۸/۱۵ جمعه
(0)
(0)
روایت تفاوت پارچه قلم کاری با چیت سازی
روایت تفاوت پارچه قلم کاری با چیت سازی

بیل فورد، نتیجه‌ی هنری فورد، ایده‌ای را مطرح کرده که امروزه بسیاری از افراد به آن فکر می‌کنند. او گفته که سازندگان خودرو در آینده، باید با شرکت‌های بزرگ مثل اپل، همکاری کنند تا بتوانند در این صنعت دوام بیاورند. مدیر کل شرکت خودروسازی فورد موتور، ادعا کرده که می‌خواهد این شرکت را به یک شرکت خدماتی حرکت و جا به جایی تبدیل کند.

فورد می‌گوید: “امروزه بشر به تکنولوژی خودروهای اتوماتیک و خودروهای اینترنتی دست یافته‌ است، سرویس‌های مفیدی مثل Zipcar، Uber و Lyft راه‌اندازی کرده‌ است. ما همه‌ی این تکنولوژی‌ها و سرویس‌ها را زیر نظر داریم. ما شرکتی هستیم که همه‌ی آنها را با هم تلفیق می‌کنیم تا زندگی مردم را آسان‌تر کنیم و به عنوان یک برنده ظهور کنیم. برای این کار به همکاری با شرکت‌های بزرگی احتیاج داریم.”

فورد درباره‌ی اینکه آیا این شرکت با اپل و گوگل برای تولید خودروهای بدون راننده همکاری خواهد کرد یا خیر می‌گوید: “معلوم نیست. من معتقدم که همکاری اهمیت دارد. در زمان پدر پدربزرگ من، وقتی که او شرکت فورد را تاسیس کرد، همه‌ی کارها را خودشان انجام می‌دادند. اما حتما لازم نیست که یک شرکت همه چیز را بداند و همه‌ی کارها را انجام دهد. این روند تغییر خواهد کرد.” این روزها با وجود سرویس‌هایی مثل Uber و Lyft، واقعا جالب است که بدانیم آینده‌ی صنعت خودروسازی به چه سمت و سویی می‌رود.

aparatfacebookgooglelinkedintwiter
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
گالری تصاویر