سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menuordersearch
karen.utabweb.com

بلاگ

هدرهوشمند
لگوی سایت
روایتی بر تکرار و تنوع در صنایع دستی
تیک روایتی بر تکرار و تنوع در صنایع دستی شنبه شانزدهم آبان ۹۴ با این داک نمایشگر می‌توانید تجربه‌ی استفاده از دسکتاپ ویندوز 10 را با گوشی هوشمند خود داشته باشید.
صنایع دستی ایران و بالارفتن قیمت ارز
تیک صنایع دستی ایران و بالارفتن قیمت ارز جمعه پانزدهم آبان ۹۴ شارژ گوشی شما ممکن است در شرایط مختلف به پایان برسد و نیاز داشته باشید که آن را دوباره شارژ کنید.
صنایع دستی ایرانی پیش به سوی جام جهانی ۲۰۱۸
تیک صنایع دستی ایرانی پیش به سوی جام جهانی ۲۰۱۸ جمعه پانزدهم آبان ۹۴ قسمت هفتم از مجموعه‌ فیلم‌های سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای» (Starwars) به‌زودی اکران خواهد.
روایت تفاوت پارچه قلم کاری با چیت سازی
تیک روایت تفاوت پارچه قلم کاری با چیت سازی جمعه پانزدهم آبان ۹۴ بیل فورد، مدیر کل شرکت خودروسازی فورد موتور، معتقد است شرکت‌های خودروسازی برای بقا باید با شرکت‌های بزرگ مرتبط با تکنولوژی همکاری کنند.
اپلیکیشن‌ فتوشاپ برای آیپد پرو آماده شد
تیک اپلیکیشن‌ فتوشاپ برای آیپد پرو آماده شد جمعه پانزدهم آبان ۹۴ تعداد زیادی از طراحان و گرافیست‌ها مدت‌هاست منتظر روزی هستند که بتوانند ویرایش عکس و کارهای گرافیکی خود را روی «آی‌پد پرو» (iPad Pro) انجام بدهند. حالا می‌توان گفت که تا رسیدن آن روز مدت زمان زیادی باقی نمانده است.
بالون‌های اینترنتی گوگل، زمین را احاطه می‌کنند
تیک بالون‌های اینترنتی گوگل، زمین را احاطه می‌کنند جمعه پانزدهم آبان ۹۴ گوگل در پروژه‌ای به نام Project Loon، با هدف ارایه‌ی اینترنت به مناطق روستانشین و دوردست، بالون‌هایی را به استراتوسفر می‌فرستد.
گالری تصاویر